Neustále připravujeme nové motivy originálních obalů. Buďte první, kdo se dozví co nového jsme zas připravili, jaké akce a slevy chystáme.
- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace a vrácení zboží
Vaše spokojenost je pro nás důležitá
Snažíme se seč nám síly stačí aby vše klaplo. Přesto se ale může stát že se obsah vaší zásilky poškodí, zásilka se zpozdí, nebo úplně ztratí.
Dejte nám to co nejdříve vědět, o vše se postaráme.
volejte (+420) 608 516 492 nebo pište na info@oricoko.cz
adresa pro vrácení zboží a reklamace:
ROUKLIN s.r.o., Evropská 676/152, 160 00 Praha 6
Poškozená zásilka
Překontrolujte si stav zásilky před jejím převzetím a pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči - máte právo zásilku nepřebrat. Pokud zásilku převezmete a následně po rozbalení zjistíte, že i zboží uvnitř je poškozené, pak nám to neprodleně dejte vědět (max. do 3 pracovních dnů). Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem PPL, který vás bude kontaktovat.
Reklamace zboží
Není něco v pořádku? To je nám velmi líto a omlouváme se za komplikace. Chceme vše napravit, kontaktujte nás prosím a spolu vše vyřešíme.
Odstoupení od smlouvy
Nesplnilo zboží vaše očekávání? Máte právo jej do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu - náhlédněte do našich obchodních podmínek nebo nás kontaktujte, poradíme vám jak na to.